fredag 5. april 2013

Hundene mine...





Noen dager kunne jeg tenkt meg å avlyst alle avtaler og bare vært sammen med hundene mine. (I dag skal jeg riktignok gjøre noe annet som er minst like hyggelig, men det er en annen historie. ;-) ) Det er en stor gave å være sammen med to firbeinte som faktisk ser ut til å synes mitt selskap er helt optimalt uansett om jeg har sovet for lite og rynkene mine sier hei før resten av meg har nådd frem, eller håret står til alle kanter fordi jeg har gått til dem som det første jeg har gjort den dagen, eller om jeg er sliten og ikke orker å si så mye. De titter på meg og jeg titter tilbake. Det er tilstrekkelig til å si det som er nødvendig å si...kommunikasjon på høyt plan. ;-) Stor glede finner de også helt utmerket. Lek og latter, stillhet og ro, tur i skogen, varme ved ovnen. Fint!
Livet mitt hadde vært veldig annerledes uten hundene. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar