søndag 19. august 2012

SKOLESTART

Etter en lang sommer, er det i morgen igjen skole og hverdag. Synes denne sommeren har vært ganske vellykket. Jada, det har regna mye, men det magiske denne sommeren var for min del at den startet så tidlig med et vidunderlig vær som gav snøsmelting og vårfølelse i pinsen allerede. Det har gjort at jeg faktisk nå føler meg klar for hverdag. Kjente jeg hadde motstad mot å skulle skrive at jeg kjente meg klar for høst, men jegb er iallefall klar for hverdagen.

Snart nå skal jeg skrive et innlegg her på bloggen om en fantstisk keramiker som til alt overmål er en av mine nærmeste venner. Så JAVISST, dette handler om reklame for en god venn;-) Men grunnen til at innlegget skal skrives er at hun er svært dyktig til å lage deilige bruksgjenstander. Jeg må bare ta noen lekre bilder først. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar