tirsdag 21. februar 2012

Livet gir :-)

Å gi slipp er deilig. I full forvisning om at det gir plass til noe nytt, kan man vinke farvel til en god periode og la den danse videre i sitt liv uten at man selv skal delta.
Det er så spennende å se hvilke frukter man høster etter avslutta perioder. Hvilke mennesker fra en slik periode blir med videre i livet? Hvilke blir værende? Det er så fint det også. Enkelte mennesker har hatt vakre ting å bidra med en periode, og de skal bidra videre, men ikke sammen med akkurat meg. Enkelte tar man i hånden og løper videre sammen med. Så fint! Begge deler er fint!
Jeg gleder meg til å gå videre og jeg takker for det som har vært. Jeg ønsker det som jeg ikke kommer til å ha mer med å gjøre all verdens lykke til og tar vårskoene på og snuser inn hva livet har å tilby fremover. JEg har veldig tillit til at livet gir. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar