mandag 18. februar 2013

Tid for å mene noe om Justin Bieber

Selv en dame på snart 50 år er nødt til å mene noe om Justin Bieber. Mange elsker den gutten og mange elsker å hate han. Jeg elsker han ikke. JEg kjenner han ikke. Og jeg elsker heller ikke musikken hans. Men jeg hater han heller ikke. Musikken hans er langt fra hva jeg liker å høre på når jeg trenger litt lyd på øret, men gutten er da flink! :-)
Jeg tenker også på all oppmerksomheten han får. Hvordan har det vært å vokse opp i et liv der alle er opptatt av absolutt alt han gjør? Håper virkelig at han har noen kloke folk rundt seg. Aller helst et kobbel med kunst og uttrykksterapeuter. :-)  Han virker da som en sympatisk gutt som etter hvert vel er gammel nok til å kalles mann. Men Herre Gud for et liv.....
Og musikken hans? Passer nok bedre for helt andre folk enn meg. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar