søndag 17. mars 2013

I min blogg bestemmer jeg!

Noe av det som er litt ok med å skrive en blogg er at her kan jeg skrive ting som jeg mener akkurat NÅ, kanskje bae for enb liten stund. Det behøver ikke være så voldsomt gjennomtenkt eller flott. Det kan bnare være en gløtt inn i huet mitt for et kort øyeblikk. Om et sekund eller to er tanken borte og jeg mener kanskje ikke lengre det jeg sa, men du verden så godt det gjorde å kunne si akkurat DET akkurat DA. :-) Tror det er viktig å tenke over at ikke alt behøver å være så gjennomtenkt og ferdigtygget. En gnist, et blaff eller et lite bilde av noe, en flik av en sannhet eller et gufs fra noe som var....alt kan være veldig sterkt og sant i nuet. Men ikke nødvendigvis like sant når man har fått tenkt seg litt om. MEn hvor lenge må en påstand oppleves som sann for at akkurat jeg skal kunne betrakte den som en sannhet for meg? Hm...interessant tanke. Den skal jeg komme tilbake til for  i dette innlegget hadde jeg ikke tenkt at det skulle være så alvorlig. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar