fredag 14. desember 2012

Hold kjeft du, Julie....



Livet sender oss til mange steder...mange situasjoner gir oss mange slags innsyn. Noen ganger hadde det vært greit å kunne snakke i de virkelige store bokstavene. Kunne rope virkelig høyt om hva som skjer. Men så kan det være mange bgrunner til å la det være. :-) Det er igrunnen veldig ofte veldig ofte veldig lurt å forbli helt stille i slike sammenhenger.Noen ganger slipper man da effekten av å ha sagt ting man i ettertid ser ikke var optimale meldinger...Det kan være greit. Så får andre ta ansvar for sitt og så kan jeg og vi ta ansvar fort vårt. Jeg liker det best sånn.

I den store sammenhengen, den virkelig store sammenhengen, er det jo slik at jeg er ansvarlig for hvilken standard jeg vil ha på livet mitt, for hva jeg vil påføre andre mennesker og for hvordan jeg vil at tankene mine skal operere. Den eneste jeg når det virkelig kommer til et stykke kan endre er meg selv.
Så alt godt ønsker jeg dere alle, også de menneskene som ikke tror at jeg gjør nettopp det akkurat nå. Ja, nesten alle iallefall........iallefall i morgen.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar