fredag 21. desember 2012

PREMATUR - barn født 3 mnd for tidlig

Et barn behøver jo ikke være født 3 mnd for tidlig for å defineres som prematur, men sønnen min ble født så for tidlig.
Jeg har alltid vært glad i å tegne og male, men da han ble født hadde jeg av forskjellige grunner hatt en lengre pause fra billedskaping. Denne tegningen ble til et par vdager etter at han ble født. En tynn guttekropp oppi ei sånt pyntelommetørkle som sitter i dressjakka enkelte ganger. Sååå liten var han dog ikke, men han var ikke store kroppen.
Originalen er selvfølgelig i min sønns eie, men kopier er tilsalgs om noen føler seg beslektet med situasjonen jeg var i da bildet ble laget. Eller selvfølgelig om noen liker bildet. :-)
Sønnen min satte meg i gang igjen med å tegne og siden har jeg laget bilder. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar