mandag 9. januar 2012

Den 19. bryllupsdagen!

I dag har min mann og jeg vært gift i 19 år. Slett ikke dumt! Godt jobba! :-) En underlig skrue av en mann har holdt ut med meg sååå lenge. JEg er jo nødt til å være litt av et "varp" :-) Det finnes utvilsomt penere damer enn meg. Det finnes slankere også. Så finnes det damer med kropper som ikke er preget av å ha satt 3 barn til verden. Det finnes helt klart også politisk mer korrekte damer enn meg og det finnes i aller høyeste grad damer som har lest "skikk og bruk" mer nøye enn jeg har gjort. Det finnes også damer med enklere psyke og mer forutsigbare reaksjonsmønstre. MEN det finnes ikke flere som er akkurat som meg. Er jo faktisk ganske unik. :-) :-) På bildet her blåser han på fotografen, som i det tilfellet var meg. <3 Liker det bildet. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar