mandag 16. januar 2012

Alene?

Der ute i verden finnes mange mennesker, mange mennesker som gjerne skulle hatt flere mennesker av kjøtt og blod å forholde seg til. Så knotter vi i vei som aldri før. Vi holder på med facebook og vi tvitrer og vi knotter i vei på alle typer sosiale medier som jeg ikke en gang kjenner navnet på. Blogger gjør vi også. Så føler vi da at vi kjenner hverandre litt der ute, og kanskje vi gjør det også? Synes du at du kjenner meg litt akkurat nå? JEg håper det! For her er jeg i min lille verden og du er der i din lille verden. Så kan vi stikke innom hverandre på vår vei i det knottende livet her på nettet. Relasjonene er så reelle som vi gjør dem til, ikke sant? HA en god natt!

2 kommentarer:

  1. "for er det grunn til å si noe godt til mennesker, så er det ingen grunn til å la være"
    Halldis Moren Vesaas

    Jeg fant deg først i dag, etter at du fant meg, og jeg føler faktisk at jeg kjenner deg litt, og ikke minst, at jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg!:)

    Tusen takk for diktet du la igjen hos meg, setter jeg stor pris på!

    Ha en riktig god natt du også!

    Klæm Pia:)

    SvarSlett
  2. HEi og tusen takk for hyggelig kommentar! OG takk for fine ord om å bli kjent! Det varmer! :-)
    Klem! :-)

    SvarSlett