søndag 22. september 2013

Blogging

Blogging er en rar greie. Hva er det som skulle gjøre at jeg skulle hoste opp en interesse for hva slags mascara er annen ukjent person bruker? Eller hva er det som gjør at noen gidder å lese alt det rare jeg går rundt og tenker på?
Hva er det egentlig som gjør at vi "snakker" i en blogg frem for å stikke over til naboen for å slå av en prat?
Har tenkt på å ta en uke der jeg prøver å skrive en sånn hverdagsblogg der jeg forteller om brødskiva og hva jeg kler på den og om hva slags klær jeg kjøper og hvordan jeg ser ut i dem. Hva jeg gjør og hvem jeg besøker. Jeg tror det vil oppfattes som ufattelig navnlebeskuende...kunne vært artig å prøve en uke. Det er jo ikke sånn at man egentlig skal kritisere ting man ikke vet noe om. Burde egentlig prøve, som et sosialpsykologisk prosjekt. Skal tenke over det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar