søndag 25. august 2024

LIVSGLEDE - hva er det for deg?

Jeg er opptatt av hvordan man lever livet sitt best mulig. Jeg har trent og trener fortsatt mye. Jeg har beskrevet hva som skjer når man trener med store helseutfordringer. Hvordan jeg endres gjennom dette og hvordan mine ødemer og min fibromyalgi påvirkes av trening. Når det er sagt ser jeg at jeg fort kan trå feil mht å snakke om trening og kropp og jeg har postet lite treningsrelaterte ting over tid på sosiale medier. Slik kommer det til å fortsette å være. Jeg kommer til å poste ting om trening nå og da, men ikke mer enn av turer alene i bilen, turer i skogen med hunden eller annet som gir meg glede og videre et mer pulserende liv.

Det er så mye som skaper et godt liv. Trening er ikke det eneste saliggjørende, ikke riktig kosthold heller. Jeg tenker vi skal leve og elske og alt mellom og utenom det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å fremstå i sosiale medier fremover, men du skal få være med i livet mitt om du vil. Og jeg skal gjøre det jeg kan for å la kroppen min få bruke seg til det den vil aller mest og det den får til ut fra dagsform og helse. Håper dette vil bli bra.

Riktig god høst til både deg og meg!

Ta vare! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar