torsdag 6. desember 2012

Rydde/vaske - gjøre det fint

Jeg har aldri hatt støv på hjernen. Har bare tenkt en del på kaos i det siste. Hjemlig kaos. Jeg blir rett og slett syk av det. Underlig å se at det er enkelte ting som bare gjør at den ellers nogenlunde utvikla logikken og roen får tegn til krakelering. Jeg makter ikke omgås for stor grad av kaos! Jeg kan klare mye annet, men ikke akkurat det. Trenger ikke dyre ting. Trenger ikke konkurrere med noen i antall kostbare ting, men jeg trenger at det som er rundt meg ikke er i kaos. Ogt da er det så vanvittig deilig å rydde, kaste og vaske.Jeg kaster stort og smått. Brenne opp er spesielt kult. Se skrotet faktisk bli borte foran øynene mine!! :-)
Det er så deilig å se flatene bli større og tydeligere. Synes dette som galskap? Neida, helt friskt. Må bare ha orden rundt meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar