søndag 4. november 2012

I KVELD KASTER JEG BORT TID for å redde morgendagen.

Ja, det gjør jeg. Når man venter på at klær skal bli tørre i tørketrommelen slik at man kan få lagt dem på riktig sted før man legger seg, da kaster man bort tid. Jeg er veldig klar over det. Men det er jo noen som er mer opptatt av vaner og mønstre enn andre, og selv små beslutninger kan være tunge om morgenen. Hvilken bukse skal jeg ha på meg i dag? Når går bussen min? Hva skal jeg spise? Nei det er uoverkommelige ting å ha i hodet om morgenen. Jeg har virkelig forsøkt! :-)
I mitt hodet er det et øde landskap om morgenen, uten kjente elementer og uten vind. Helt stillstand....Jeg forsøker å tenke på ting om morgenen uten å lykkes i det hele tatt. Tenker jeg for hardt, kan jeg bli fryktelig lei meg. Det er bare ikke mulig å ta beslutninger da. :-) Så derfor, klær må ut av vaskemaskinen kvelden før og det er helt nødvendig å vite hva jeg skal ha på meg og hvor disse klærne befinner seg. Det ogdå kvelden før. Om jeg så i tillegg ikke forsover meg, har jeg en god mulighet til at morgenmdagen blir god. ;-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar