fredag 2. november 2012

Jula åpnes i vårt hjem denne helgen!

Så ble litt nytt utseende på bloggen. Er usikker på om jeg likte det så godt. Blir nok forandringer igjen. Må jo fornye seg litt her også.
Hva er det med denne dagen? Den er rar. Jeg kjenner det krabber inn mot meg en merkelig følelse....det er fredag, ja, det er det, men ingen vanlige fredager gir denne følelsen. Tror jeg vet det. JEg har bestemt meg for å "åpne jula" denne helgen. Jeg har kapitulert. JEg er IKKE i stand til å lukke øya for at julenmissene popper opp som paddehatter i butikkene og har gjort det en god stund allerede. Så er det dette med beat them or join them, og har man kapitulert så har man. Join them! :-) MEN på min måte, da. Stemningen, ro, fred, vaske, rydde....kanskje kan jeg i år få sendt det som skal sendes tidlig nok? Skal ta grep og sette noen grenser innen de rammene noen andre enn jeg har bestemt. God førjulstid da dere! Den er der enten du vil eller ei ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar