fredag 6. april 2012

Barna mine...


Jeg har 3 barn. Tre store, flotte barn! De eldste begynner å bli voksne nå og jeg overveldes av selvstendigheten deres og av deres helt egne personligheter. Det er mye i livet mitt som handler om mitt forhold til mine barn. Skulle nok gjerne kunnet øse ut mer om akkurat de tingene. Men jeg ser at det ikke er fullt så festlig å være i ferd med å bli voksen og ha en mor som sender ut på nettet alt mulig rart delvis angående dem. Jeg vil bare nøye meg med å si at jeg elsker mine barns selvstendighet og deres egne meninger og eget ståsted! Det er så rørende flott å se at de skaper seg sitt eget liv med egne meninger som gjerne er stikk i strid med mine. Tenk for en ufattelig gave det er å få følge 3 små mennesker så tett!! Er vanvittig stolt av barna mine!! Og helt ufattelig glad for at de er akkurat slik de er!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar